محصولات
ژوئن 26

کربن فعال پودری

کربن فعال پودری یکی از انواع زغال اکتیو شده است که دارای منافذ بسیار ریز در حدود 0.12 الی 0.15 میلی‌متر می‌باشد. در استاندارد ASTM تعریف ذرات پودر شده، زمانی که کربن از یک الک 80 مش (0.177 میلی‌متر) و کوچکتر عبور می‌کند را کربن پودری می‌نامند. این نوع کربن فعال ماده‌ای بسیار جاذب است که از مواد طبیعی مانند زغال سنگ، چوب یا پوسته پردازش می‌شود. این کار با گرم کردن مواد خام با دمای بالا در غیاب اکسیژن، تحت فرآیندی به نام پیرولیز انجام می‌شود. این امر منجر به تشکیل یک ساختار متخلخل با سطح بزرگ شده و به طور موثر ناخالصی‌ها را از گازها، مایعات و جامدات حذف می‌کند.

تصفیه آب و هوا

کربن فعال پودری (PAC) دارای ظرفیت جذب بسیار بالایی است که به طور موثر آلاینده‌های مضر و ترکیبات آلی را جذب و حذف می‌کند. منافذ میکروسکوپی درون این ماده یک شبکه پیچیده ایجاد می‌کند. بنابراین طیف وسیعی از ترکیبات آلی و معدنی از جمله آلاینده‌هایی مانند فلزات سنگین و مولکول‌های آلی موجود در فرآیندهای شیمیایی مختلف را جذب می‌کند. از این ماده می‌توان برای کاربردهای مختلفی از جمله تصفیه آب آشامیدنی، تصفیه فاضلاب، کنترل آلودگی هوا، تصفیه جریان‌های فرآیند صنعتی، دارویی و حذف ترکیبات ایجاد کننده بو استفاده کرد. این ترکیب در برابر تخریب حرارتی نیز بسیار پایدار و مقاوم است. به همین دلیل برای استفاده در شرایط شدید یا دمای بالا بدون از دست دادن خواص جذب خود مناسب می‌باشد.

گرید خوراکی کربن فعال پودری (E-PAC) در صنایع غذایی برای اهداف مختلف از جمله رنگ‌زدایی، تصفیه و حذف طعم‌ها یا بوهای نامطلوب کاربرد دارد. از کربن فعال پودری خوراکی برای تصفیه شکر و آب، شفاف‌سازی آبمیوه و شراب، تصفیه روغن خوراکی و چندین فرآیند دیگر در صنعت غذا و نوشیدنی استفاده می‌شود. E-PAC با استفاده از مواد خام خاص با استانداردهای خلوص بالاتر تولید می‌گردد. لذا اطمینان حاصل می‌شود که هیچ گونه آلاینده مضری در آن وجود ندارد.

کربن فعال پودری

خرید کربن فعال پودری

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *