محصولات
ژوئن 26

کربن فعال گرانولی

کربن فعال گرانولی نوعی کربن فعال سیاه رنگ با ذرات کوچک (بین 0.2 میلی متر تا 5 میلی متر) و توانایی جذب بیش از هزاران آلاینده مختلف است. این ماده یک محیط تصفیه کربن آلی است که برای تصفیه آب معمولاً در یک بستر ثابت استفاده می‌شود. استفاده از کربن فعال گرانولی به عنوان فیلتر می‌تواند برخی از مواد شیمیایی مانند سولفید هیدروژن یا کلر که بو یا مزه آب را تغییر می‌دهند و به‌ویژه آلاینده‌های آلی را از آب حذف کند.

کربن فعال گرانولی یک محیط جذب متخلخل با سطح داخلی و قدرت جذب بسیار زیاد است. این محیط از مواد آلی خام که کربن بالایی دارند، مانند پوسته نارگیل، زغال‌سنگ، زغال‌سنگ نارس و چوب ساخته می‌شود. برای فعال کردن سطح کربن از گرما استفاده می‌گردد تا مواد شیمیایی خاصی که در آب حل شده‌اند، هنگام عبور از فیلتر حاوی کربن فعال دانه‌ای حذف شوند. استفاده از کربن در ماسک‌های گاز برای جذب گازهای سمی در جنگ جهانی اول راه را برای توسعه و تولید این نوع کربن اکتیو در مقیاس بزرگ هموار کرد.

از کربن فعال گرانولی در صنایع شیمیایی و غذایی، تصفیه آب، تصفیه الکل، پالایش بیودیزل، پالایش کافئین، دستگاه‌های تصفیه‌کننده هوا، خوش‌بوکننده‌ها، تصفیه‌کننده‌های صنعتی، حذف کلرامین، تصفیه آب آکواریوم‌ها، رنگ‌زدایی از قند و شکر، تضعیف کربن دی‌اکسید، تصفیه گاز، حذف بخار روغن، حذف بو و دیگر هیدروکربن‌ها از هوا، بازیافت طلا و غیره استفاده می‌شود. همچنین برای استخراج عناصر با ارزش با عیار کم مانند طلا و نقره از مواد معدنی کاربرد دارد.

کربن فعال گرانولی

خرید کربن فعال گرانولی

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *