محصولات
ژوئن 25

فنوکسی اتانول

فنوکسی اتانول مایعی روغنی، بی‌رنگ، چرب و چسبناک است که بوی مطبوعی شبیه به بوی گل رز دارد. این ماده از خانواده اترهاست و بسیار پایدار است. به نحوی که در درجه حرارت بالا شکل و ظاهر خود را حفظ می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این ترکیب خاصیت ضد میکروبی و مقاومت بالای آن در برابر انواع میکروب‌ها مخمرها و باکتری‌ها است. به همین دلیل به عنوان یک ماده نگهدارنده در محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت شخصی نظیر انواع کرم‌ها و مواد مرطوب‌کننده، کرم‌های ضد آفتاب، خنک‌کننده‌ها، سایه چشم، ریمل، صابون‌ها و شامپوها، براق‌کننده‌های لب، خمیر دندان، دئودورانت، کرم‌های اصلاح صورت، لوسیون‌ها، لاک‌های ناخن، رنگ مو، اسپری مو، ضدعفونی کننده‌های دست، ژل‌های سونوگرافی، کانسیلر و … کاربرد فراوانی دارد.

فنوکسی اتانول از اتم‌های کربن، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده و دارای فرمول شیمیایی (C8H10O2) است. این ماده به دو صورت طبیعی و آزمایشگاهی قابل تولید می‌باشد. این ترکیب به طور طبیعی در چای سبز وجود دارد و می‌توان به شکل مستقیم آن را از چای سبز استخراج کرد. اما روش تولید آزمایشگاهی آن از طریق مجاورت اتیل اکسید و فنول است. از این ماده به دلیل برخورداری از بوی مطبوع و همچنین ویژگی تثبیت‌کنندگی آن، به طور گسترده در صنعت تولید عطر و ادکلن نیز استفاده می‌شود.

فنوکسی اتانول به هیچ عنوان با نور و هوا واکنش نشان نمی‌دهد و به عنوان تثبیت‌کننده و نگهدارنده در داروسازی و تولید پمادها و کرم‌های موضعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این ترکیب در واکسن‌ها برای کمک به حفظ اثربخشی آنها در طول زمان استفاده می‌شود.

فنوکسی اتانول

جدول آنالیز Phenoxyethanol

NO. Analysis Item Standard Result
1 Appearance Colorless clear liquid Conform
2 Content, % > 99.5 99.9
3 Phenol, % < 0.001 0.0004
4 Water, % < 0.5 0.07
5 Color < 10 4
6 DEG,% < 0.01 0.002
دانلود نسخه PDF جدول آنالیز

خرید فنوکسی اتانول

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • بشکه 220 لیتری

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *