محصولات
ژوئن 25

کراتین هیدرولیز شده

کراتین هیدرولیز شده ترکیبی است که از هیدرولیز پروتئین کراتین به دست می‌آید و می‌تواند در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده شود. این ماده ساختار آمینو اسیدی مشابه کراتینی دارد که به طور طبیعی در انسان تولید می‌شود. با این حال مولکول بزرگ پروتئینی آن طی فرآیند شیمیایی شکسته شده، به گونه‌ای که به آن اجازه می‌دهد تا به کوتیکول مو نفوذ کرده و ساختار آن را تقویت کنند. پروتئین‌هایی که این روند را طی نمی‌کنند، به راحتی در بالای مو قرار می‌گیرند و بنابراین مزایای قابل توجهی برای یکپارچگی ساختار مو ندارند. به همین دلیل از این ماده در فرمولاسیون‌های مختلف محصولات مراقبت از مو مانند شامپو، ماسک مو، سرم مو و اسپری مو استفاده گسترده‌ای می‌شود.

کراتین هیدرولیز شده با افزایش قطر تارهای مو به بازسازی لایه محافظ طبیعی مو از داخل کمک می‌کند. این ماده با قابلیت جذب رطوبت خود، نرمی، خاصیت ارتجاعی و درخشندگی به موها می‌دهد. از آنجایی که مو از کراتین ساخته شده، این ماده یکی از بهترین پروتئین‌ها برای درمان موهایی است که به شدت دستکاری شده اند یا از نظر شیمیایی آسیب دیده اند. هنگامی که مو تحت فرآیندهای شیمیایی قرار می‌گیرد، اسید آمینه سیستئین تجزیه و منجر به ضعیف شدن و آسیب دیدن مو می‌شوند. کراتین هیدرولیز شده محتوای سیستئین و استحکام کششی مو را افزایش می‌دهد و آسیب را به حداقل می‌رساند.

کراتین هیدرولیز شده به صورت طبیعی از ناخن، پشم و شاخ حیوانات به دست می‌آید. به همین دلیل به عنوان ماده‌ای موثر در محصولات مراقبت از پوست و ناخن نیز کارآیی دارد. این ماده روی پوست اثر می‌گذارد و رطوبت آن را بازیابی می‌کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. همچنین سبب تقویت و استحکام ناخن‌ها می‌شود.

کراتین هیدرولیز شده

خرید کراتین هیدرولیز شده

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • گالن 20 لیتری

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *