ژوئن 25

روغن کرچک

روغن کرچک روغنی غلیظ، شفاف، چسبناک و بی‌بو به رنگ زرد است. این روغن یک ترکیب کاملا طبیعی بوده و از دانه‌های گیاهی استخراج می‌شود و در دو گرید صنعتی و خوراکی برای کاربردهای مختلف عرضه می‌شود. این محصول در مقایسه با سایر روغن‌های گیاهی، خواص ویسکوزیته در دمای پایین و روان‌کاری در دمای بالا دارد. از این‌رو ایده‌آل‌ترین محصول برای روان‌کننده‌های صنعتی به حساب می‌آید. استفاده از این محصول به عنوان روان‌کننده، نه تنها عملکرد بهتر موتورها را تضمین می‌کند، بلکه به ایجاد محیطی پاکیزه نیز کمک می‌کند. همچنین این ماده یک روان‌کننده برای پمپ‌های دوچرخه است؛ زیرا مهر و موم‌های لاستیکی طبیعی را تخریب نمی‌کند.

روغن کرچک دارای مواد ضد قارچ همچون اسید ریسینولئیک است که می‌تواند در حذف انواع باکتری و قارچ‌ها کمک کرده و از به وجود آمدن شوره سر جلوگیری کند. به این ترتیب گردش خون در پوست سر را بهتر می‌کند و این موضوع منجر به سلامت پوست سر و فولیکول‌های مو می‌شود. همچنین در درمان موخوره و ترمیم شکاف‌های آسیب دیده کراتین موجود در مو و در نتیجه تقویت مو موثر است.

روغن کرچک را به دلیل خاصیت‌های منحصربفردی که دارد، می‌توانیم یکی از بهترین محصولات برای مراقبت دائمی از پوست صورت و بدن دانست. این روغن در زیبایی و سلامت پوست و حذف چین و چروک و آکنه از آن، تقویت رشد مژه و ابروها، سلامت ناخن‌ها، درمان پف زیر چشم، تسکین آفتاب سوختگی و … تاثیر بسیار مطلوبی دارد.

روغن کرچک

خرید روغن کرچک

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • بشکه 220 لیتری

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *