محصولات
اکتبر 22

نیاسینامید (ویتامین B3)

نیاسینامید (Niacinamide) یکی از دو شکل اصلی ویتامین B3 (نیاسین) است که به طور گسترده در محصولات مراقبت از پوست و مکمل‌های غذایی استفاده می‌شود. این ماده به طور طبیعی در برخی از مواد غذایی یافت می‌شود و بدن انسان برای داشتن عملکرد مناسب به آن نیاز دارد. بدن انسان می‌تواند با خوردن شیر، گوشت، سبزیجات و تخم مرغ این ویتامین را دریافت کند. اما گاهی اوقات کمبود این ماده در رژیم غذایی بسیاری از افراد دیده می‌شود. در این شرایط بهتر است که از مکمل‌های ویتامین B3 یا نیاسینامید استفاده شود. زیرا کمبود ویتامین B3 می‌تواند باعث بروز اختلالات پوست، کلیه و مغز شود.

نیاسینامید یا نیکوتینامید دارای فرمول شیمیایی (C6H6N2O) است و باعث کاهش لک و جوش پوستی و آب‌رسانی به آن می‌شود. به همین دلیل در صنایع آرایشی بهداشتی و مراقبت پوستی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده به عنوان یک ضد التهاب طبیعی عمل می‌کند و به تسکین مشکلات پوستی مانند قرمزی، التهابات ناشی از آکنه، اگزما و روزاسه کمک می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این ترکیب، توانایی آن در تنظیم تولید چربی پوست است. این ماده با کنترل ترشح سبوم (چربی طبیعی پوست) به کاهش چربی‌های اضافی و پیشگیری از مسدود شدن منافذ پوست کمک می‌کند.

نیاسینامید یک ماده فعال زیستی است که می‌تواند چند وظیفه را به صورت موثر انجام دهد. این ماده تولید کلاژن را تحریک می‌کند که منجر به افزایش استحکام پوست و کاهش خطوط ریز و چین‌و‌چروک می‌شود. این خاصیت باعث شده تا نیاسینامید به عنوان یک ماده ضدپیری نیز شناخته شود. این ترکیب توانایی فوق العاده‌ای در بهبود سد دفاعی پوست دارد. از این رو به راحتی اثرات آسیب‌های محیطی را کاهش می‌دهد. حتی می‌تواند پوست‌هایی که دارای علائم و آسیب‌هایی از گذشته هستند را ترمیم کند.

نیاسینامید

خرید نیاسینامید

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کارتن 20 کیلویی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *