محصولات
آگوست 02

هیدروکسی اتیل سلولز

هیدروکسی اتیل سلولز یک پودر گرانولار بی‌بو، بی‌مزه و غیر یونی با رنگ سفید متمایل به زرد است. این ماده به راحتی در آب سرد و گرم حل می‌شود. اما در اکثر حلال‌های آلی بسیار نامحلول است. این ترکیب با مخلوط کردن سلولز خالص شده با هیدروکسید سدیم و تولید یک توده سلولز قلیایی ساخته می‌شود. در نتیجه سلولز قلیایی تشکیل شده، واکنش‌پذیری بیشتری نسبت به سلولز دارد.

هیدروکسی اتیل سلولز پلیمر HEC است و دارای فرمول شیمیایی (C29H52O21) می‌باشد. این ترکیب به طور گسترده‌ای در محصولات مراقبت از مو استفاده می‌شود. البته این ماده به طور مستقیم برای موهای شما مفید نیست. اما وقتی به محصولات مراقبت از مو اضافه می‌شود، یک بافت ضخیم و خامه‌ای به محصولات می‌دهد که اصطلاحا ویسکوزیته نامیده می‌شود. می‌توان با اطمینان گفت در میان تمام پلیمرهای طبیعی، این ماده بهترین پلیمری است که در ساخت سرم‌ها و ژل‌های کریستالی شفاف، کرم‌ها و لوسیون‌های نرم کننده با خاصیت پاک کنندگی بالا در محصولات مراقبت از پوست و مو استفاده می‌شود.

هیدروکسی اتیل سلولز باعث افزایش عملکرد مواد کف‌کننده سورفکتانت نیز می‌شود. در نتیجه باعث می‌شود از سورفکتانت کمتری در شامپو و نرم‌کننده‌های موی سر، ژل‌های حالت دهنده و اسپری‌های مو استفاده شود. این کار باعث لطافت بیشتر پوست سر و موها می‌شود. همچنین ماندگاری محصولات مراقبت از مو و محصولات مراقبت‌های شخصی را نیز افزایش می‌دهد. از این پلیمر در ساخت محصولات تمیز کننده خانگی مانند شوینده‌ها، مایع‌های شستشوی دست و مواد ضدعفونی کننده نیز استفاده می‌شود. همچنین در طیف وسیعی از صنایع از جمله مواد غذایی، بازیافت روغن، دارویی، چسب، چاپ، سرامیک، نساجی، ساخت و ساز، کاغذ، رنگ‌های لاتکس و کشاورزی کاربرد دارد.

هیدروکسی اتیل سلولز

خرید هیدروکسی اتیل سلولز

هیدروکسی اتیل سلولز توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی چینی
  • کیسه 25 کیلویی کاله کیمیا (ترکیه)
  • کیسه 20 کیلویی اسپکتورام (فرانسه)

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *