محصولات
آگوست 02

هیدروکسی اتیل متیل سلولز

هیدروکسی اتیل متیل سلولز پودری سفید رنگ و نوعی اتر سلولزی است که معمولا به عنوان غلظت‌دهنده، چسباننده و تثبیت‌کننده در طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله ساخت‌و‌ساز، داروسازی و محصولات مراقبت شخصی استفاده می‌شود. این ماده از سلولز یک پلیمر طبیعی که در گیاهان یافت می‌شود، مشتق می‌شود و از طریق واکنش شیمیایی با اکسید اتیلن و متیل کلرید اصلاح می‌شود.

هیدروکسی اتیل متیل سلولز که به صورت اختصاری با نام HEMC شناخته می‌شود، از واکنش سلولز با اکسید اتیلن و متیل کلرید تولید می‌شود. در نتیجه محصولی به دست می‌آید که انحلال‌پذیری بیشتری در آب و خاصیت غلیظ‌کنندگی بهتری دارد. همچنین به دلیل تطبیق‌پذیری عالی با سایر مواد، توانایی بالایی در ایجاد پایداری امولسیون‌ها و سوسپانسیون‌ها و مقاومت در برابر تجزیه آنزیمی دارد. این ویژگی‌ها آن را به انتخابی محبوب برای کاربردهای مختلف نظیر ساخت مصالح ساختمانی مانند ملات، گچ و چسب کاشی و همچنین در لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت شخصی مانند شامپوها، لوسیون‌ها و کرم‌ها تبدیل می‌کند.

غلظت‌دهنده‌های سلولزی هیدروکسی اتیل متیل سلولز دارای گریدهای 4.000 تا 200.000 می‌باشند که در صنعت چسب و رنگ‌سازی استفاده گسترده‌ای دارند. هر چقدر گرید این محصول بالاتر رود، توانایی حل شدن آن در آب بیشتر می‌شود. از طرفی قدرت نگهداری آب در آن به مدت طولانی کمتر می‌شود. مواد غلظت‌دهنده در تولید دیوارپوش‌های الیاف‌دار تزئینی، رنگ و جوهر، ساخت انواع پلاستر و عایق، چسب کاشی، چسب کاغذ دیواری، ترکیبات خودتراز شونده، چسب EIFS، ماسه سنگ، بتن زیر آب، عناصر ساخت و ساز اکسترود شده، پاک‌کننده‌های رنگ، ماسه سنگ و … نیز کاربرد دارند. این ترکیب در بازار با نام تیلوز نیز شناخته می شود.

هیدروکسی اتیل متیل سلولز

خرید هیدروکسی اتیل متیل سلولز

هیدروکسی اتیل متیل سلولز توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *