محصولات
ژانویه 21

پودر آب پنیر

پودر آب پنیر نوعی پروتئین کم ‌آب است که می‌توان آن را با آب یا مایعات دیگر مخلوط کرد تا شیک، اسموتی یا سایر غذاها مانند پنکیک پروتئینی درست شود. این پودر به عنوان یک منبع غذایی مناسب، قابل حمل و غنی از پروتئین در نظر گرفته شده است. به طور خاص، پروتئین آب پنیر از شیر گاو گرفته می‌شود و مانند تمام منابع پروتئین حیوانی پروفایل اسید آمینه کاملی دارد. پودر آب پنیر در صنعت غذا به عنوان یک افزودنی در محصولات نانوایی، سس‌های سالاد، خوراکی‌ها و انواع نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به این دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد فشار خون، در شیر خشک نوزادان و محصولات لبنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آب پنیر یک افزودنی ارزشمند برای خواص عملکردی غذاهای مختلف و همچنین منبعی از مواد مغذی با ارزش است. زیرا تقریباً ۵۰ درصد از مواد مغذی موجود در شیر اصلی را در خود دارد. اصطلاح آب پنیر به مایع شفافی اشاره دارد که پس از انعقاد شیر، طی فرآیند ساخت پنیر از کشک جدا می‌شود. به ازای هر کیلوگرم پنیر تولیدی از ۱۰ لیتر شیر، می‌توان تقریبا ۹ لیتر آب پنیر تولید کرد. از آنجایی که آب پنیر حاوی بیش از ۹۰ درصد آب است، حذف بیشتر آب آن ضروری است. به این ترتیب ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت.

پودر آب پنیر املاح معدنی بسیاری دارد و حاوی لاکتوز، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و مواد مغذی می‌باشد. به همین دلیل به عنوان مکمل بدن‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده شامل، کربوهیدرات بوده و هضم آسانی دارد و باعث افزایش ماهیچه‌ها و عضله‌سازی می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که پروتئین آب پنیر، می‌تواند در کاهش وزن بسیار موثر باشد. استفاده از این پودر در کنار یک رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم، در کاهش وزن شما کمک شایانی خواهد کرد.

پودر آب پنیر

جدول آنالیز Cheese Water Powder

NO. Items Specification Result
1 Acidity Max 0.35 0.155
2 pH Min 5.1 5.82
3 Moisture% Max 5 4.43
4 Fat% Max 2 0
5 Lactose% Min 61 65
6 Protein% Min 10 10.85
7 Scorched Particles Disk A Disk A
8 Ash Max 9.5 7.8
دانلود نسخه PDF جدول آنالیز

خرید پودر آب پنیر

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی ایرانی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *