محصولات
دسامبر 11

آنتی فوم خوراکی

پراکندگی پایدار گاز در یک مایع، کف یا فوم نام دارد. فوم پدیده‌ای است که اغلب طی فرآیندهای شیمیایی مایعات به دلایل مختلف مانند ورود مکانیکی هوا در فرآیند تولید، جابجایی هوا در زمان مرطوب شدن رنگدانه‌ها، جابجایی هوا هنگام پوشش بستر متخلخل، واکنشهای شیمیایی ثانویه و … به وجود می‌آید. فوم حجم موثر تولید در کارخانه را کاهش می‌دهد و منجر به بی‌نظمی‌های غیر ضروری می‌شود.

ضد کف، آنتی‌فوم یا دفومر برای جلوگیری از تولید کف در طی فرآیند تولید استفاده می‌شود. برای نگهداری سیستم در شرایط بهینه با حداکثر بهره‌وری، ضروری است که آب مورد استفاده در این سیستم‌ها به خوبی تصفیه شود. ضدکف‌ها دسته‌ای از مواد شیمیایی هستند که از طریق جلوگیری از تشکیل کف و یا حذف آن، قادر به حفظ شرایط ایده‌آل آب برای استفاده در صنایع مختلف می‌باشند. این مواد پس از افزوده شدن به آب، تمایل بسیار زیادی به قرارگیری در فصل مشترک میان دو فاز مایع و گاز (آب و هوا) دارند، لذا با حمل سریع کف به سطح آب، سبب بی‌ثبات شدن لایه‌های کف و در نهایت انهدام حباب‌های کف می‌شوند.

آنتی فوم خوراکی نوعی آنتی‌فوم است که به عنوان یک ماده افزودنی برای جلوگیری از بروز کف و سرریز شدن محصولات غذایی مانند نوشابه، آبمیوه، مربا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنتی‌فوم‌های سیلیکونی خوراکی می‌توانند به صورت ترکیبات امولسیونی و همچنین پودری در دسترس باشند. همچنین در سیستم‌های آبی و غیر آبی استفاده می‌شوند. بدیهی است که مصرف این مواد از لحاظ غذایی، نیازمند دریافت مجوزهای مربوطه است و هر یک از کارخانجات تولید مواد غذایی باید این مجوزها را در استفاده از آنتی‌فوم‌های غذایی دریافت کنند.

آنتی فوم خوراکی

خرید آنتی فوم خوراکی

آنتی‌فوم‌های خوراکی توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • بشکه 220 لیتری
  • گالن 20 لیتری

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *