محصولات
ژوئن 29

بی کرومات پتاسیم

بی کرومات پتاسیم یا پتاسیم دی کرومات یک اکسید کننده به شکل کریستال‌های نارنجی مایل به قرمز روشن است وانحلال‌پذیری بالایی در آب دارد. این ترکیب شیمیایی غیر ارگانیک به عنوان یک عامل اکسید کننده قوی، به طور گسترده در هر جایی که اکسیداسیون درگیر باشد استفاده می‌شود. به عنوان نمونه برای تمیز کردن ظروف آزمایشگاهی به عنوان یک عامل اچینگ کاربرد بسیاری دارد.

بی کرومات پتاسیم نمک اسید کرومیک یا همان اکسید کروم سبز است و فرمول شیمیایی آن (Cr2K2O7) می‌باشد. این ترکیب در پزشکی به عنوان قابض و ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در رنگرزی نیز برای ساخت رنگ قهوه‌ای به منظور رنگ کردن نوع خاصی از چوب کاربرد دارد. علاوه بر آن این اکسید کننده در سنتز محصولات پرکاربردی از جمله چسب، واکس، رنگ و … نیز استفاده می‌شود.

بی کرومات پتاسیم بسیار خورنده است و در تولید رنگ‌دانه همچنین به عنوان ماده نگهدارنده چوب، تولید چرم، سفید کننده و … نیز کاربرد دارد. همچنین در تهیه سیمان به عنوان ماده افزودنی برای به تعویق انداختن زمان تنظیم و بهبود خواص سیمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلوئیدهای دی کرومات نیز به عنوان ماده مقاوم در برابر نور در کاربردهای صنعتی مختلف از جمله نمایشگرهای پیروتکنیک و ایجاد صفحات چاپ فلزی برای استفاده در فرآیندهای چاپ فوتومکانیکی و عکاسی استفاده می‌شوند. از دیگر کاربردهای این ترکیب می‌توان به کبریت‌سازی، ساخت مواد منفجره، آبکاری و تعیین میزان خلوص نقره اشاره کرد.

بی کرومات پتاسیم

جدول آنالیز Potassium Dichromate

NO. Items Specification Test Result
1 Potassium Dichromate ≥ 99.70% 99.84%
2 Chloride (Cl)≤ 0.05% 0.019%
3 Sulfate (SO4) ≤ 0.02% 0.020%
4 Water ≤ 0.03% 0.02%
5 Water Insoluble ≤ 0.02% 0.003%
6 Conclusion conform
دانلود نسخه PDF جدول آنالیز

خرید بی کرومات پتاسیم

بی کرومات پتاسیم توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *