محصولات
آوریل 05

ستو استئاریل الکل

ستو استئاریل الکل مخلوطی از الکل‌های چرب است که بیشتر از ستیل الکل و استئاریل الکل و مقادیر کمی از الکل‌هایی با زنجیره بلندتر یا کوتاه‌تر تشکیل شده است. الکل‌های چرب دارای تعداد زوج اتم کربن و یک گروه الکل منفرد (OH-) متصل به آخرین کربن هستند. این الکل ماده‌ای مومی است که به طور طبیعی از روغن پالم یا روغن نارگیل گرفته می‌شود و می‌تواند در آزمایشگاه نیز سنتز شود. این ترکیب در آب نامحلول و در حلال‌های قطبی، الکل و مواد نفتی محلول است و با اکسیدکننده‌های قوی و نمک‌های فلزی ناسازگار است.

ستو استئاریل الکل که با نام‌های الکل سیتاریل یا الکل استیل استئاریل نیز شناخته می‌شود، به عنوان تثبیت‌کننده امولسیون، ماده مات‌کننده و سورفاکتانت تقویت‌کننده کف و همچنین به عنوان یک ماده افزایش‌دهنده ویسکوزیته آبی و غیر آبی استفاده می‌شود. این ماده با ایجاد یک لایه روغنی محافظ رطوبت، از پوست محافظت کرده و مانع خشکی آن می‌شود. به همین دلیل در کرم‌ها، لوسیون‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، شامپوها و هر محصولی که دارای خاصیت بهبود پوست و مو است (مانند رفع خشکی پوست، خارش، سوختگی و تحریکات پوستی)، مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این ماده در محصولات مراقبت مو به حفظ بالای رطوبت در تارهای مو کمک می‌کند.

ستو استئاریل الکل در صنایع غذایی نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سیستم‌های آب و روغن و تولید امولسیون استفاده می‌شود. در صنعت نساجی، چاپ و رنگ‌رزی هم در فرمولاسیون رنگ‌های VAT، رنگ‌های اسیدی و همگن‌کننده‌های رنگ‌های کاتیونی کاربرد دارد. زیرا سبب افزایش ثبات رنگ، یکنواخت و شفاف شدن آن، پاک کردن آلودگی‌های روی پارچه، بهبود شویندگی و کاهش خاصیت الکترواستاتیک پارچه می‌گردد. همچنین در صنعت فایبرگلاس به عنوان امولسیفایر، برای تهیه امولسیون روان‌کننده یکنواخت، کاهش نرخ شکستن GlassSilkها و جلوگیری از پدیده کُرکی شدن استفاده می‌شود.

ستو استئاریل الکل

خرید ستو استئاریل الکل

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی klk مالزی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *