محصولات
آوریل 05

سیکلو پنتا سیلوکسان

سیکلو پنتا سیلوکسان مایعی بی‌رنگ، بی‌بو، غیر چرب و با ویسکوزیته پایین است که به وفور در محصولات مراقبت از پوست و مو استفاده می‌شود. این ماده بخشی از خانواده سیلیکون‌های کوچک به نام سیکلومتیکون‌ها است. سیکلومتیکون‌ها به طور عمده در محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شوند تا به آنها بافتی صاف و یکنواخت بدهند. این ترکیب آب را دفع می‌کند، به همین دلیل معمولا به عنوان یک عنصر در روان‌کننده‌ها و سیلانت‌ها استفاده می‌شود. خاصیت روان کاری این ترکیب در محصولات بهداشتی، باعث می‌شود احساس ابریشمی و شادابی به پوست و مو منتقل شود.

کاربردهای سیکلو پنتا سیلوکسان

سیکلوپنتاسیلوکسان با نام اختصاری سیلیکون D5 هم شناخته می‌شود. این ماده به عنوان یک سد محافظ برای پوست عمل می‌کند و از پوست در برابر از دست دادن رطوبت، بروز آلرژی و باکتری‌ها محافظت می‌کند. این ماده با ایجاد یک لایه پایدار و مقاوم از هدر رفت آب پوست جلوگیری می‌کند و بدون ایجاد حس چربی بر روی پوست، به آن حس نرمی و لطافت می‌دهد. به همین دلیل در انواع کرم‌ها و لوسیون‌ها مراقبت پوست و همچنین کرم‌های ضد آفتاب و ضد پیری استفاده می‌شود. علاوه بر آن استفاده از این ماده در انواع شامپو‌ها و نرم‌کننده‌ها، باعث نرم شدن موها و حالت‌دهندگی به موهای فر و مجعد می‌شود. همچنین این ماده ضد وز و ضد موخوره است و اثر شانه‌زدن مرطوب را بهبود می‌بخشد. این قابلیت باعث می‌شود از شکستگی مو جلوگیری شود.

سیکلو پنتا سیلوکسان در دئودرانت، ضد عرق‌ها و اسپری‌های مو نیز به صورت گسترده استفاده می‌شود. وجود این ماده در دئودورانت، ظرفیت ماندگاری اسانس موجود را طولانی‌تر می‌کند. از طرفی ایجاد حس سوزش را کاهش می‌دهد، به همین دلیل هنگام استفاده در فرمولاسیون دئودورانت، نسبت به الکل ترجیح داده می‌شود. این ترکیب در تولید لوازم آرایشی مانند سایه چشم، رژلب، ریمل‌های ضد آب، ژل مو و … نیز کاربرد زیادی دارد.

سیکلو پنتا سیلوکسان

خرید سیکلو پنتا سیلوکسان

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *