محصولات
ژوئن 30

پارا آمینو بنزوئیک اسید

پارا آمینو بنزوئیک اسید یا پابا یک ترکیب کریستالی آلی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و در غذاهای مختلف از جمله غلات، تخم‌مرغ، شیر، حبوبات، اسفناج و گوشت یافت می‌شود. این ماده بخشی از مجموعه ویتامین B محسوب می‌شود و به عنوان ویتامین B10 و Bx نیز شناخته می‌شود. فعالیت ژنتیکی بالای پابا به عنوان یک عامل آنتی‌جهش‌زا و آنتی‌اکسیدان در داخل بدن و در شرایط آزمایشگاهی ثابت شده است. خوشبختانه بدن انسان می‌تواند این ترکیب را با استفاده از باکتری‌های خاصی در روده سنتز کند. با این حال این مقدار برای رفع نیازهای انسان ناکافی است، بنابراین باید آن را از منابع غذایی دیگر تهیه کنید.

فرمول شیمیایی پارا آمینو بنزوئیک اسید که با نام آمینو بنزوات پتاسیم نیز شناخته می‌شود (C7H7NO2) است. این ماده در زمینه پزشکی برای درمان بیماری‌های پوستی از جمله ویتیلیگو، پمفیگوس، درماتومیوزیت، لنفوبلاستوما کوتیس، اسکلرودرما، آفتاب سوختگی و جلوگیری از ریزش مو مصرف می‌شود. همچنین برای درمان ناباروری در زنان، آرتروز، کم‌خونی، تب روماتیسمی، یبوست، لوپوس اریتماتوز سیستمیک و سردرد استفاده می‌شود. پابا به عنوان یک عامل ضدعفونی‌کننده، آنتی‌اکسیدان و جذب‌کننده UV در برخی محصولات مانند کرم‌های ضد آفتاب، شامپوها و محصولات مراقبت از مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پابا در صنعت غذایی به عنوان یک ماده افزودنی به برخی از محصولات مانند غلات، نان، پنیر و کالباس اضافه می‌شود. در صنایع کشاورزی نیز به عنوان یک ماده افزاینده رشد گیاهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این ماده در صنایع دیگری مانند فتوگرافی به عنوان جذب‌کننده نور در فیلم‌های نقشه‌برداری و عکاسی و همچنین در ساخت رنگ‌های طبیعی و مصنوعی کاربرد دارد.

پارا آمینو بنزوئیک اسید

خرید پارا آمینو بنزوئیک اسید

پارا آمینو بنزوئیک اسید توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی
  • بشکه چوبی 25 کیلویی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *