محصولات
نوامبر 08

پلی آلومینیوم کلراید

پلی آلومینیوم کلراید یک پلیمر معدنی با خاصیت منعقدکنندگی قوی و کارایی بالا است که به اختصار PAC نامیده می‌شود. این ماده به دو صورت مایع و جامد پودری یا کریستال‌های سفید شیری تا زرد پررنگ و در گریدهای مختلف تولید می‌شود. این ماده در طیف وسیعی از فرایند‌های تصفیه آب شهری و پساب‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این ترکیب سبب کاهش ذرات معلق در آب می‌شود و به‌کارگیری آن به جای منعقد‌کننده‌های قدیمی، مشکلاتی مانند ناپایداری در اطراف ذرات کلوییدی را که در اثر فشردگی لایه مضاعف الکتریکی پیش می‌آمد، برطرف کرده است.

پلی آلومینیوم کلراید با نامهای دیگری نظیر آلومینیوم کلراید هیدراته، کواگولانت و منعقد‌کننده پک شناخته می‌شود و دارای فرمول شیمیایی (AL2[OH]nCl6) است. این ماده عملکرد بسیار خوبی در برطرف کردن کدورت آب دارد. کلوئیدها ذرات معلق و کوچکی در آب هستند که به علت وزن سبک و ثبات، به طور طبیعی حل و فصل نمی‌شوند. امروزه این ترکیب به دلیل توانایی بالا در منعقدسازی و همچنین نداشتن محدودیت دمایی، پر مصرف‌ترین ماده منعقد‌کننده در صنعت محسوب می‌شود.

از آنجایی که پلی آلومینیوم کلراید هم در تصفیه آب آشامیدنی و هم در تصفیه انواع پساب‌های صنعتی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، در گریدهای خوراکی برای تصفیه آب آشامیدنی و گریدهای صنعتی تولید می‌شود. گریدهای صنعتی این ترکیب در حذف آلاینده‌ها در پساب‌های شیمیایی صنایعی مانند رنگرزی، چرم‌سازی، تولید کاغذ، تصفیه آب استخرها، تهیه و ساخت سیمان و به عنوان افزودنی در صنعت تولید کاغذ کاربرد دارد. همچنین در صنعت ساخت زغال سنگ مصنوعی، استفاده از این ترکیب می‌تواند به راحتی سبب جدا شدن آب و زغال سنگ از یکدیگر شود. علاوه بر آن در صنعت پالایش نفت نیز از این ترکیب برای جداسازی نفت و آب استفاده می‌شود.

پلی آلومینیوم کلراید

جدول آنالیز Polyaluminium Chloride

NO. Items Test Standard Test Results
1 Characteristics Yellow Powder Yellow Powder
2 Aluminum Oxide (Al2O3) % 31% min 31%
3 Basicity % 40-85 80
4 pH (1% aqueous solution) 3.5-5.0 4.0
5 Water Insoluble % 1.5% max 1.0%
دانلود نسخه PDF جدول آنالیز

خرید پلی آلومینیوم کلراید

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • گرید فاضلابی کیسه 25 کیلویی چینی
  • گرید آشامیدنی کیسه 25 کیلویی چینی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *