محصولات
نوامبر 08

پلی کواترنیوم 10

پلی کواترنیوم 10 یک پودر گرانول سفید محلول در آب با بوی خاص آمین است. این پلیمر کاتیونی دارای خواص آنتی‌استاتیکی، تشکیل‌دهندگی نوار و تثبیت‌کنندگی است و با بیشتر سورفکتانت‌ها سازگاری دارد. به همین دلیل در تمام محصولات آرایشی و مراقبت شخصی به خصوص آرایش مو کاربرد فراوانی دارد. این ماده دارای چهار یون آمونیوم است که با استفاده از ترکیبات هیدروکسی اتیل سلولز تولید می‌شود.

پلی کواترنیوم 10 و پلی کواترنیوم 7 از پلیمرهای پرمصرف در شامپوهای تجاری هستند. هر دوی این پلیمرها بار منفی با سورفکتانت آنیونی اضافی را تشکیل می‌دهند. در نتیجه باعث کاهش رسوب در مو می‌شوند. میزان این اثر به آنیون خاص مورد استفاده و نسبت سورفاکتانت آنیونی بستگی دارد. این ماده به دلیل توانایی تشکیل فیلم در کرم‌های صورت، مرطوب‌کننده‌ها، ژل‌های مو، نرم‌کننده‌ها، رنگ‌ها و اسپری‌های مو به صورت گسترده استفاده می‌شود. به خصوص خاصیت ضد الکتریسیته ساکن این ترکیب آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افزودن در شامپوها و نرم‌کننده‌ها تبدیل می‌کند.

هنگامی که پلی کواترنیوم 10 در محصولات مراقبت از مو استفاده می‌شود، می‌تواند برق استاتیک را کاهش دهد و با تشکیل غشاء نازک شفاف، پیوسته و غیر چسبنده بر روی تارهای مو، باعث بهتر شدن ظاهر و حالت‌دهی مو شود. همچنین این ماده باعث رطوبت‌رسانی به مو گشته و شانه‌خوری مو را در حالت خیس و خشک بهبود می‌دهد. علاوه بر آن از شکنندگی مو جلوگیری کرده و براقی و شفافیت آن را افزایش داده و باعث می‌شود مو حالت ابریشمی پیدا کند.

پلی کواترنیوم 10

جدول آنالیز Polyquaternium 10

NO. Items Specification Result
1 Dry loss % ≤6.0 5.58
2 Viscosity (25℃) (2%aq.)/cps 300-500 500
3 ash % ≤3.0 1.61
4 Odor Typical Total sensory
5 nitrogen content % 1.50-2.20 1.59
6 Appearance (25℃) white to light yellow powder confirm
دانلود نسخه PDF جدول آنالیز

خرید پلی کواترنیوم 10

این محصول توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *