محصولات
ژوئن 27

اتیلن گلیکول دی استئارات

اتیلن گلیکول دی استئارات با علامت اختصاری EGDS یک اسید چرب طبیعی بر پایه اسید استئاریک است. مولکول این ماده حاوی 116 اتم شامل 74 اتم هیدروژن، 38 اتم کربن و 4 اتم اکسیژن است و فرمول شیمیایی آن C38H74O4 است. این ماده ظاهری موم مانند به رنگ سفید متمایل به کرم دارد. این عنصر پس از گرم شدن در کامپوزیت سورفکتانت حل شده یا امولسیون می‌شود و در طی فرآیند خنک‌سازی، کریستال‌های عدسی ظاهر می‌شوند و در نتیجه جلای مروارید تولید می‌کند. در محصولات شوینده مایع نیز استفاده از این محصول، اثر مرواریدی مشخصی ایجاد می‌کند و ویسکوزیته محصول را افزایش می‌دهد.

از اتیلن گلیکول دی استئارات در صنعت آرایشی و بهداشتی برای تولید انواع لوسیون بدن، کرم، شامپو، تهویه مطبوع هوا، مواد شوینده بدن و صابون‌های مایع استفاده می‌شود. همچنین این ماده قابلیت ایجاد خاصیت نرم‌کنندگی در محصولات شوینده را دارد. به طور خاص EGDS عمدتا به عنوان ماده صدفی‌ساز در شستشوی بدن و محصولات مراقبت از مو استفاده می‌شود.

اثربخشی این ماده به عنوان یک عامل مات کننده و مرواریدی به دلیل نامحلول بودن آن در سیستم‌های آبی است. برای استفاده از این ترکیب گرما لازم است. بنابراین باید آن را حداقل تا ۷۵ درجه سانتیگراد گرم کنید و این دما را حفظ کنید تا زمانی که کاملا ذوب شود و به خوبی دیسپرس و پخش شود. اگر مصرف آن زیاد باشد، تیرگی بیش از حد اثر صدفی شدن را کاهش می‌دهد. اگر در مقیاس خیلی کم استفاده شود، محلول‌سازی توسط سورفکتانت‌ها می‌تواند منجر به عدم ایجاد صدفی شدن شود یا اینکه خاصیت مرواریدی شدن را به تاخیر بیاندازد.

اتیلن گلیکول دی استئارات

خرید اتیلن گلیکول دی استئارات

اتیلن گلیکول دی استئارات توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *