محصولات
ژوئن 26

اتیلن گلیکول مونو استئارات

اتیلن گلیکول مونو استئارات یک اسید چرب با زنجیره بلند است. مولکول این ماده حاوی 63 اتم شامل 40 اتم هیدروژن، 20 اتم کربن و 3 اتم اکسیژن است و فرمول شیمیایی آن C20H40O3 است. نام دیگر این ماده اکتا دکانوئیک اسید است و علامت اختصاری آن EGMS می‌باشد.

اتیلن گلیکول مونو استئارات ظاهری موم مانند به رنگ سفید دارد و بیشتر به عنوان سورفکتانت عمل می‌کند. زیرا مولکول آن دارای یک سر آب دوست و یک سر روغن دوست است. این خاصیت باعث می‌شود تا ذرات روغن را در محلول آب نگه داشته و از جداسازی ترکیبات محصول جلوگیری کند و یک امولوسیون پایدار تشکیل دهد. همچنین باعث افزایش ماندگاری محصول نیز می‌شود.

از EGMS به عنوان یک عنصر با خاصیت مات‌کنندگی در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی و لوازم آرایشی از جمله شامپو، نرم کننده مو و لوسیون پوست استفاده می‌شود. در واقع حالت صدفی و مرواریدی محصولات بهداشتی به دلیل وجود این عنصر است. همچنین خاصیت امولسیون‌کنندگی آن سبب کاربرد آن در فرمولاسیون‌های آرایشی به عنوان عامل غلیظ کننده شده است.

از دیگر کاربردهای EGMS می‌توان به عامل ضد چسبندگی در قالب‌گیری لاستیکی، تثبیت سیستم سورفکتانت و ایجاد بدنه و ضخامت، ساخت برخی داروها، استفاده در صنایع چسب و نساجی، تهیه رزین‌های آلکید و پلی‌استر، کشاورزی و همچنین در صنایع کاغذسازی به عنوان عامل انعطاف‌پذیری و براقی کاغذ اشاره کرد.

اتیلن گلیکول مونو استئاراتاتیلن گلیکول مونو استئارات

خرید اتیلن گلیکول مونو استئارات

EGMS توسط شرکت‌ها مختلف و با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از نمونه‌های عرضه شده توسط احرار شیمی عبارتند از:

  • کیسه 25 کیلویی

امکان خرید جزئی با هر ظرفیتی ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه محصول را به صورت رایگان دریافت کنید. (تست محصول)

برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه نوشتن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *